plan is interval training van 1 min/ 1 min

 datum  omschrijving  afstand  tijd gem/500m hartslag tempo omstandigheden
 12-12-2018

Folkertsloot, inroeien

3x(3x 1 min/1 min) t 26-28-20

1717

elke keer ong 900 m

 9 min

elke keer 5 min

 2:34,8

2:19-2:14-2:12

2:17-2:12-2:12

2:19-2:19-2:12

 115

127

129

128

22

26-

28-

30

volledig windstil

prachtig water en heerlijk om te roeien, de intervallen gingen toch niet zo snel. Het lukt me niet om sneller te gaan, wat nu?

Ik houd maar een paar dagen rust, kpomt goed uit want we gaan oppasssen in Rotterdam

 

Van Training naar Training .... 20/3

weer en wind is goed genoeg om te roien, de bootjes gooiden alleen roet in het eten:

 datum  omschrijving  afstand  tijd gem/500m hartslag tempo omstandigheden
 20-3-2019

 HIIT op Haedammen

2x(6x 15 halen max 12 halne rustig t 2x 26-2x 28-2x 30)

 1698

1108

1271

 10:02,2

6:31,9

6:57,3

2:57,3

2:05-2:22

2:03-2:18

??

22

26-28-30

26-28-30

BF=3 (ZW) tegen-zij 8,67 m/haal

wind zij, ong 8 m/haal

zij en mee, ong 8 m/haal 

de golfslag/deinign van bootjes enéén grote duwbal gooiden een beetje roet in het eten, verder bereikte ik bijna m'n doel een paar halen onder de 2 minuten, het was er slecht één.

Van Training naar Training .... 19/3

eindelijk weer het water op.

 datum  omschrijving  afstand  tijd gem/500m hartslag tempo omstandigheden
 19-3-2019 ED?WD op Folkertsloot

3806

382/8

20;55.3

19:18,8

2:44,8

2:31,2

??

??

22-24

22-26

 BF=2 (WZW) tegen, >> 8 m/haal

mee, rond de 2:20 - 2:32 ong 9 m/haal

heenweg last van golfjes en deining (bootjes van rietsnijders) terug met wind mee kreeg ik de boot toch aan het lopen.

positie 16
positie 18

Additional information