ik vond dat ik toch moest trainen ook een soort uitroeien want ik voelde me nog niet helemaal fit.

 datum  omschrijving  afstand  tijd gem/500m hartslag tempo omstandigheden
 25-2-2019 ED op Folkertsloot

2569

2685

15:06,4

14:30,9

2:48,0

2:42,1

??

??

22

22

BF=1(ZZW) schuin mee, 8,01 m/haal

idem schuin tegen, 7,66 m/haal 

op de heenweg zat er een bootje voor me, en dat houd me toch meer tegen dan ik vroeger deed, maar toch ging het moeizaam.

Van Training naar Training .... 20/3

weer en wind is goed genoeg om te roien, de bootjes gooiden alleen roet in het eten:

 datum  omschrijving  afstand  tijd gem/500m hartslag tempo omstandigheden
 20-3-2019

 HIIT op Haedammen

2x(6x 15 halen max 12 halne rustig t 2x 26-2x 28-2x 30)

 1698

1108

1271

 10:02,2

6:31,9

6:57,3

2:57,3

2:05-2:22

2:03-2:18

??

22

26-28-30

26-28-30

BF=3 (ZW) tegen-zij 8,67 m/haal

wind zij, ong 8 m/haal

zij en mee, ong 8 m/haal 

de golfslag/deinign van bootjes enéén grote duwbal gooiden een beetje roet in het eten, verder bereikte ik bijna m'n doel een paar halen onder de 2 minuten, het was er slecht één.

Van Training naar Training .... 19/3

eindelijk weer het water op.

 datum  omschrijving  afstand  tijd gem/500m hartslag tempo omstandigheden
 19-3-2019 ED?WD op Folkertsloot

3806

382/8

20;55.3

19:18,8

2:44,8

2:31,2

??

??

22-24

22-26

 BF=2 (WZW) tegen, >> 8 m/haal

mee, rond de 2:20 - 2:32 ong 9 m/haal

heenweg last van golfjes en deining (bootjes van rietsnijders) terug met wind mee kreeg ik de boot toch aan het lopen.

positie 16
positie 18

Additional information